Previous Entry | Next Entry

*collapses*

Elijah smoking in his trailer
Home, finally, and too knackered to write a report, though I will during the next few days.

I had a great time in Sweden (and the con was only a small part of it). I'm quite sure at least one of the boys had a great time too...

Anyway, here are some pics. Mine are not very good (and my camera was on strike during most of saturday) but yeah. They're mine, mine, mine!



Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
"You took this picture of us where???"


Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
He's looking at me OMG.

Image hosting by Photobucket
*clutches ovaries*

Comments

( 32 comments — Leave a comment )
lea_ysaye
Mar. 7th, 2006 02:11 am (UTC)
The sheep pic, awwwww! ♥

I'm quite sure at least one of the boys had a great time too...

His name doesn't happen to start with a J and end on asper, does it...? :D
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:42 pm (UTC)
..esper ;-)
soultoad
Mar. 7th, 2006 02:26 am (UTC)
Oh, these are lovely!!! When you are rested, would you please post the Craig ones at craig_daily? Or I could do it if you don't have time, whatever works for you. I've forgotten what it's like to be that close to him but it makes me melt to think about it. :) I'm glad you had a great time! *hugs*
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:42 pm (UTC)
I will do so in the next few days!!!
bunniewabbit
Mar. 7th, 2006 02:41 am (UTC)
*squee!*

You got some great shots! The ones of Craig are particularly good. Glad you had a good time!
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:44 pm (UTC)
:-)

Elijah was a bit difficult to catch on camera as there were always so many people standing around him wanting to take pics! But Patsie got some really nice ones. And I did have a good time :-)
rodneyscat
Mar. 7th, 2006 11:53 am (UTC)
Craig is beaming in every last picture I've seen of him this weekend! And Elijah looks just plain fucking gorgeous *drools*
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:45 pm (UTC)
He was beaming like that all weekend!!! And Elijah did look gorgeous. Did I mention he has become a man?
chocolatebuny
Mar. 7th, 2006 12:19 pm (UTC)
got here by way of rodneyscat

the pic of craig holding the fuzzy thing is to die for. how cute is that? thanks for sharing. :)
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:46 pm (UTC)
It's a sheep that I bought in New Zealand - he signed it and gave it a name and it will be auctioned for charity!
cologne_chick
Mar. 7th, 2006 12:20 pm (UTC)
Wow, these pics are amazing :)

Craig and babies...so damn cute :)

Thanks for sharing :)
ivorybrowneyes
Mar. 7th, 2006 01:07 pm (UTC)
Pics!

*looks at last one* Please tell me he plans on having children...particularly sons...

Thanks for pics! It's nice to see these conventions overseas..
amenaspointyhat
Mar. 8th, 2006 12:02 am (UTC)
I thought he had a baby last year?
ivorybrowneyes
Mar. 8th, 2006 01:07 pm (UTC)
Err...as far as I know he didn't. I was under the impression he was single. *shrugs* Doesn't matter to me; the more like him, the merrier!

Although, I'm sure there are...oh, a few thousand..fans who would help with that...
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:47 pm (UTC)
No I don't think he has a child (yet). Not sure about the single bit though. And hell, would I volunteer to have his babies!!!
ivorybrowneyes
Mar. 9th, 2006 12:42 am (UTC)
Hmm...let me guess..you snagged him before we could! *wink*
amenaspointyhat
Mar. 9th, 2006 02:20 pm (UTC)
OHHHH wait I may be thinking of Hottie McHorseriderPants Karl Urban. Or something. Or maybe I'm hoping they'll have babies with me
ivorybrowneyes
Mar. 9th, 2006 07:51 pm (UTC)
lol! I do know that he had a child a while ago, simply because someone told me...not that this is a reason to believe it, mind you...

I'm just hoping SOMEONE will have babies with me :)
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:46 pm (UTC)
He should. He loves kids!
arabia764
Mar. 7th, 2006 01:59 pm (UTC)
Those look amazing, I *SO* wish I could have gone with you, especially with you to hold my hand. I want to hear all about it.
lea_ysaye
Mar. 7th, 2006 04:45 pm (UTC)
PS: Is it all right if I just collect your pictures as you post them and add them to the site? If you want me to I'll watermark them, too.
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:48 pm (UTC)
Yes sure. I'll send the other ones through to you too.
majblomma2000
Mar. 7th, 2006 05:22 pm (UTC)
Here from rodneyscat

These pictures are amazing!!
Glad you had such a wonderful meeting with both Elijah and Craig!! :))
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:48 pm (UTC)
Thank you :-)
amenaspointyhat
Mar. 7th, 2006 11:58 pm (UTC)
OMG CRAIG!!!!!! *screams*

OMG CRAIG AND A BABY!!! *OVARY EXPLOSION*


omg...omg....omg....

uhh, here by way of....um...patsie? i can't remember now...omg the beautifulness.....
loreley_se
Mar. 8th, 2006 10:56 pm (UTC)
I know. Watching Craig with a baby is one of my favourite pasttimes!
justinetre
Mar. 9th, 2006 01:04 pm (UTC)
Con Pics
Awww, what great great pics! Lijah looks sho cute; I gotta link to this on lotrips_news

[here via rodneyscat]
loreley_se
Mar. 9th, 2006 06:57 pm (UTC)
Re: Con Pics
You are very welcome :-)
suzy_74
Mar. 10th, 2006 12:31 pm (UTC)
Awww, what great pictures. Thank you for sharing. :D
loreley_se
Mar. 12th, 2006 05:00 pm (UTC)
You are very welcome :-)
(Anonymous)
Mar. 15th, 2006 11:46 pm (UTC)
How can i contact him?????
Hi my Name i Natty and I wanna know how can I contact Elijah Wood????I really need to contact him. I you know how can I do it please write me to love_love_787@hotmail.com THANKS!
GOD BLESS YOU!
Natty
loreley_se
Mar. 16th, 2006 07:27 am (UTC)
Re: How can i contact him?????
Don't we all want to know that...
( 32 comments — Leave a comment )